Wednesday, June 22, 2011

不说话


不说话
不代表
我哑巴


不说话
不代表
我无情


不说话
不代表
我失意


不说话
不代表
我肤浅


不说话
不代表
我厌倦


不说话
不代表
我悲伤


不说话
不代表
我愤怒


不说话
不代表
我害羞


不说话
不代表
没话题


不说话
是因为
我深思


不说话
是因为
我疲倦


不说话
是因为
我生病


不说话
是因为
我了解


不说话
是因为
我观察


不说话
是因为
我聆听


不说话
是因为
我微笑


不说话
是因为
我忍耐


不说话
是因为
不相识

2 comments:

  1. Don't so emo my little friend...... Cheer........

    ReplyDelete
  2. Hahaha...You worked as a kindergarden teacher now?Coz u sound like a kindy teacher...I'm not emo, just simply sicribbling what comes across my mind...>.<

    ReplyDelete